21 Juli 2010

Hej på er! Hoppas ni har sovit gott. Själv lyckades jag va vaken till typ 3.30 och sen så dog jag :P Som vanligt lyckas jag vakna när jag får sms, så vid 8.20 kom första... Att mina kompisar ska va så morgonpigga ;D

Vad händer idag? Ingenting faktiskt. Carin skulle till sitt landställe idag, så vi skulle hitta på nåt någon annan dag :) Antar att jag får lägga mig och sola och ta det lilla lugna, vilket egentligen är otroligt tråkigt... Men va gör man inte för att slippa dataförbud.. :P

Snart är det dags att börja ställa tllbaka dygnet, för det kommer inte va lätt... Inte så lång tid kvar tills skolan börjar igen. Då äre 8an med betyg och allt. Usch åångest! Fast det ska bli skönt att komma tillbaka till skolan och träffa my partner in crime igen ;D

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0