12 timmars sömn är...

för mycket...? :P Haha det lyckade jag med inatt iaf. Sen väckte mamma mig och ansåg att jag inte skulle sova bort hela dagen. 
Nu sitter jag, min pappa och mamma och kollar på Swedish open finalen. Jätte kul... Jag och pappa har satsat pengar. om Almagro vinner får jag 10 kronor av honom och om Söderling vinner får han 15 kronor av mig. Just nu står det 5-2 till Almagro i 3e så mina pengar är iprincip säkra ;)
Annars då? Jo jag mår väl sådär... Mår ganska illa, så vet inte hur mycket jag vågar/borde äta... Men brukar ju inte äta så mycket heller, så det ska nog lösa sig :)

Ikväll ska hela familjen på bio - Kommisarie Späck. Har inget annat planerat så det är väl bara låtsas som om det va precis vad jag ville göra :P

Puss på er.

UPDATE: Almagro vann, så 10 kronor till miiiig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0