Thanks God It's Friday!

Åhh, Äntligen slut på skolveckan!

Idag hade vi dock en skön dag, No:n var inställd, så vi började 10.30, Hade idrott och lunch sen var det Matte och sen var Franskan inställd också, så vi slutade 12.45. SKÖNT! Imorse vaknade jag med Jäätte ont i halsen, så jag ska inte träna idag, vi hade ju en föreläsning för ett tag sen, som gav mig en liten tankeställare faktiskt. Sällan sånt händer :P
Ska gå till hallen i alla fall och vara lite social, jag tar en liknelse som Lisa gjorde igår. Jag har onr i halsen som man har ont i Armen typ :D Haha ;)

Imorgon ska jag och Märta gå på Bio, Did you hear about the Morgans, Mysigt!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0