Haha, jag börjar ju bra....

Haha, aa som rubriken.... Jag gjorde bloggen på väg hem från Göteborg, alltså den 6 januari tror jag ;) Och har jag skrivit något i den? No no no, absolutly nothing ! Typiskt mig, men nu ska jag slänga iväg ett litet inlägg då...
Idag var jag i skolan som vanligt. Hade bara teoretiska ämnen idag, vilket jag avskyr. På allvar det är sjuuukt jobbigt, men jag skriver ju nu, vilket ni kan lista ut så jag överlevde! hade No förhör, det gick bra!, Sen hade vi Engelska förhör och det gick också bra. Yey för mej :D (Pst, det rimmade :) Men ska snart gå till hallen och sätta mig :P

Skriver Kaaanske senare vet inte, skulle tydligen komma hem vid  8 och sen måste jag duscha och plugga, men annars ska jag försöka skriva imorgon i alla fall! :D

KRAM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0