chacha

haha, var bara tvungen :P

Lämgesen jag bloggade, men jag har inte funnit någon ork faktiskt, Men I Fredags så spelade jag final :P
Jag förlorade dock, men är nöja ändå! Haha, fick en stooor pokaaal! ;D

Igår var det -19,9 ute, Burr! Smart som jag är så glömde jag mössan och det fick jag glatt äta upp :P Pontus hade en innebandy match och mamma åkte till Mormor och Morfar, så jag följde med och kollade. De förlorade med 2-3 tror jag (?) Sen skulle vi kolla på skidgrejjor så vi åkte till Barkarby och kikade lite där, men vi hittade ingenting, så vi åkte till Bro, där det har funnits jätte mycket skidsaker förut. Det blev dock en besvikelse, dem hade kanske 6 olika hjälmar och nästan bara kläder. Så det var bara att åka hem igen. Vi stannade på Stadium i Bromma och där köpte jag min hjälm. Kan kanske visa en bild sen :P

Idag så ska jag vara tränare på tennisen och sen så ska jag väl plugga. Åhh, jag har en massa prov, läxinlämningar, redovisningar och förhör att klara av den här veckan. Så om jag inte bloggar så vet ni (som läser min dåliga blogg) att det är för att jag pluggar !

Nej men nu måste jag nog ta och äta lite frukost snart :D

Kram Kram !

Kommentarer
Postat av: S A G A

woohooo såklart :D ♥

2010-02-06 @ 17:44:54
URL: http://sagalinness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0