Romme!

Oj, jag hann ju blogga nu innan det är skola :D

Igår vare Romme med skolan, och om det var roligt! Helt sjukt alltså! Jag och Märta åkte runt lite, satt i liften och garvade åt dem som hade ramlat (elakt jag vet ;) på bussen dit vare dock lite segt. Vi lyssnade på radion för det var ju OS, Sverige-Slovakien, lyssnade inte så mycket för det är svårt att hänga med om man inte ser det.. :P
Nu har Pontus åkt till Åre och jag är ensam med mamma och pappa i en vecka :D Det enda jobbiga var att han blev av med sin mobil stackare. :(

Men idag så har vi bara NO, Idrott, Franska och Matte och vi slutar 12.25 :D Det gillar vi!
Ikväll har jag tennismatch och känner på mig att det kommer gå bra ;P ska vara bollkalle också :) haha, nej men nu måste jag nog gå och klä på mig osv :P

Btw, jag ska köpa en Ipod nano, wihooo :D

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0