Mm

Hej Mormor.
Vet du? Jag saknade dig på julafton. Jättemycket. Men vi åkte till din grav idag och jag tände ett ljus för dig. Du vet stenen jag la dit när du kom till ro på riktigt? Den syntes inte längre, men jag letade och hittade den i snön tillslut.
Jag upptäckte att Ica-huset är nymålat. Nu är det gult och grönt och det var inte speciellt fint, titt-in har flyttat dit också så jag antar att skokanonen har flyttat därifrån, konkan antar jag.
Moster Birgitta och Sten har flyttat till dom fina husen mittemot skolan med tennisbana och dom både trivs och mår bra.
Moster Kerstin och Olle har de destom kämpigare. Olle kan inte gå mer än 5 meter utan att falla ihop, ryggen vill inte riktigt samarbeta.
Morfar har det bra på hemmet, men han tycker att "sköterskorna pratar så förbannat snabbt" men jag tror att han vänjer sig. Han har gjort halva strålningen nu och han tar det bra.
Tack för julklappen förresten, väl till pass såhär efter all julklappsshopping!
På torsdag åker vi till Åre och firar nyår och sen har Pontus en innebandy-cup.
Jag har en spricka i foten så jag vet inte om jag får åka skidor och jag har inte spelat tennis på länge. Visst är du stolt över mig för att jag inte spelar ändå?
Jag fick mina betyg i måndags också, inte ett enda G, bara VG och MVG

Jag saknar dig något fruktansvärt.
Tänker på dig.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0