Bot

Back On Track!

Hej Hallå!

Jag är seg idag. Jag har ont i huvudet idag. MYS PÅ DET ALLTSÅ! Nej men jag och Pontus va i Kärrtorp för att kolla på nån lucia grej och sen tog vi le tunnelbana hem och här är vi nu!

Jag har egentligen 0 att tillföra men... Haha vi kan väl hitta på nåt... Jag har äntligen investerat i ny mascara och någon parfym samt en ansiktsmask. Smidigt värre! Fick även mamma att köpa en parfym så jag kan låna. Busig chey!

Morgondagen kommer spenderas i en kall innebandyhall ute i ingenstans. Yihaaaa..!
Idag äre exakt 2 veckor kvar till julafton, alltså cirkus 3 veckor tills jag åker till Åre. Längtar! :)

Nejmen usch vad ranom jag äääääär!

Puss! 


Hej här kör vi utan smink.. Mmmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0