Next stop - Halmstad

Hej på er!

Nu sitter och jag Pontus nere vid hotellets datorer och chillar. Mamma och pappa satte sig på torget för att ta en fika eller nåt typ, men som vanligt drog jag och Pontus tillbaka. Idag har vi varit på volvo museum, ingen kommentar på det från min sida... Sen så åkte vi vidare till nåt som hette "Freeport" skulle väl motsvara vårat Barkarby. Hittade inget roligt där så efter 2 timmar grog vi vidare hit till Halmstad. Jag lyckades somna i bilen och vaknade av att det gjorde ont i nacken. Självklart, nacken hade typ gått i lås, men nu är det typ bättre :) Imorgon snackas det om att vi ska till Ullared! :D Wiiihaa! :) Taggad till tuuuusen! Sen att jag inte brukar hitta så mycket är en annan historia men. Har även planen klar för va fjärten och Elin ska få, men det vågar jag inte skriva här... You never know... ;)
Btw så kommer ju mitt solsken Elin hem imorgon! :D Typiskt att jag inte är hemma då, men kan slå vad om att vi kommer snacka i telefon i timmar.. Jag har en heeel del att berätta och det är hon med, så det är bara att ladda upp med lite cola och godis och en skön fåtölj att sitta i. Sen kan vi snacka tills halsen sviker ;)

Annars så har jag nog inget mer att tillföra.. Eller nog, jag har ingenting att tillföra. Nu blir det att kolla bloggar! :)

Kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0