Najs!

Hej där ute!

Ska bara skriva lite snabbt nu när Elin är på toa... :P

Vi sov på studsmattan inatt! Aaaaskul :D Vid typ 22.40 ringde vi William och snackade i näästan 1 timme, trevligt trevligt! :) Tror att vi slocknade runt 2 och vaknade nu klockan 6... Vi är såå konstiga.. :P
Som ni säkert förstår så kom jag hem igår kväll och träffade Elin 20 minuter senare.. :)

Idag ska vi till Sickla och hämta ut min kamera, LOVELY! Och sen planerar vi för ännu en natt på studsmattan... ;) Sounds great! Sen så ska vi nog bara chilla, eller jag kom på att jag måste spela tennis nu innan rm, men det är ju läger idag, så det får bli imorgon. Oansvarig? Jo tack det är jag tydligen hela tiden :P

Kom på nu att jag inte har dom bästa kläderna för idag asså... Typ jeans och en stickad tröja, tror jag får dra hem och byta kläder fram på dagen någon gång ;D

Men tillbaka till studsmattan! Vi hade det aaaasmysigt, vi snackade om allt mellan himmel och jord och jag uppdaterade henne om vad hon missat, We all love skitsnack ;) Men som sagt vi ringde William, och det va ruuligt. Elin snackade om religon i typ 20 minuter men det va bara kul att höra vad Omid lär henne :P Men sen när vi la på så skickade vi sms till kontaktlistan om att vi va vakna. Typ 4 pers svarade till Elin, men bara 3 till mig och dom slutade skriva direkt. Livet är orättvist ibland... :P

Nej hörrni nu har Elin kommit tillbaka så nu ska jag va sociaaaaal :P

Kyssar!

Kommentarer
Postat av: Elin

men jag fick ju ett fint sms där det stog att jag skulle hålla tyst... :D haha fyfan vad kul det va! fattade inte ett piss av smset :S

2010-08-13 @ 17:38:49
URL: http://tozeneliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0