Kulturell familj

Hej på er!

Hur är det med er? Med mig är det iaf bra. Har haft en fin dag med en massa saker hela tiden. Först så åkte vi till "Aeroseum" (Stavning på det...?) Det var iaf en utställning med flygplan nere i ett berg. Fanns det som va roligt, dvs det som det va fart i och givetvis en heeel del som var tråkigt. Att bara gå och titta på alla plan var t ex sjukt tråkigt! :P Sen åkte vi paddan som vi iof åkt typ 4 ggr redan, men det var väl ganska mysigt. Inte kul, mysigt ;) Guiden va jättebra (Nej men gud vad jag låter gamal nu... :P). Efter det va det dags för ännu en kväll på liseberg. Det var galet mycket människor där så man han inte åka så mycket, men vafan det är kul att bara va där! :D Lyckades iaf bli dyngsur i Kållerado. Tummarna upp fär det! ;D

Imorgon ska vi till nåt volvo museum och sen är det oklart. Vi ska ju till Halmstad, men har inte bestämt när vi ska åka dit. Den här resan är ganska spontan med vad vi ska göra. Beror ganska mycket på väder och vind. Nån dag i Halmstad ska vi iaf till ullared! :D Sann kääärlek! :) Där ska vi va i 3 dagar och sen ska vi till växjö och våran husvagn... -.-

Hehe nu när vi är på semester så kommer det nog bara bli ett inlägg på kvällarna. Iof så lär dom väl ha ungefär samma längd som det här, så en hel del att läsa ;)

Snart är det tydligen för sent för att duscha, så ska väl dra mig för en vaarm dusch! :P Alla som har mitt nummer får smsa om det är nåt för kommer som sagt inte va inne på datan spec mycket.

Kyss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0