Jagvetintevadjagskaskrivahär

Hej på er!

Vilken inte blogglust jag har idag. Orkar inte blogga faktiskt. Men ska väl skriva ett sista inlägg från stockholm. Imorgon drar jag ju till göteborg till en början för att sen åka till Halmstad och slutligen Växjö och sm!
När vi kommer till göteborg så ska vi väl till hotellet och sen vidare till Liseberg :D Uppswinget ääääger aaaallt! ;)

Vad har jag gjort idag då? Jo jag fick ett fint uppvaknade genom att Telia skickar sms... fiint, sen lyckas jag somna om. När klockan är 10.30 kommer pappa in och slänger en dammig boll på mig. Usch! Låg kvar och kolla klart på filmen som jag somnade till igår. Sen så kom pappa in och ville ha mig som frukostsällskap, dvs det var dags att pressa i mig mat... :P Sen så klippte jag gräsmattan, allt för pengar mina vänner, allt för pengar. Sen spelade jag kort med min kära lillebror. Tog en lång dusch med allt vad det innebär och sen gick vi och köpte glass. Hem hjälpa till med maten, dvs fixa Grekisk sallad. Usch för lök! Jag stog och grät för det var sån stark saft... Jag ska aldrig mer skära lök! Kommer säkert bli som med städningen igår, kommer stå och skära lök om 10 minuter igen men... :P

Nej kyss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0