Jag lever!

Hej på er!

Jag är nu i Göteborg och har tillbringat eftermiddagen/kvällen på Liseberg. Hallaluljah! Vi stötte på en kille från Pontus innebandy lag på slutet så då åkte jag med han och hans syrra. Trevligt trevligt var det! Åkte min kärlek uppswinget och uppskjutet. Så härlig känsla att bara skjutas rakt upp ;) Det snackas om att vi ska till Liseberg imorgon om det är fint väder igen, ska också bli trevligt. Eller jag får ju åka en hel del  ensam pga av min fega brorsa, men idag var han ändå duktig! :D

Haha nu tvingar pappa mig att välja mellan mobil och data. Får väl ta mobil, har nämnligen en rulig disskusion (Mammas stavning) med Viktor om dejter x) Ska man gå på bio eller inte är ju frågan...? Haha en mycket vild disskusion med olika för -och nackdelar :P

Nej hörrni, nu är det lika bra att jag drar mig.

Kyss!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0