Halmstad - Sista dagen

Hej på er! (Samma hela tiden, jag vet....)'

Idag var det ganska dåligt väder, men vi har sysselsatt oss iaf. Först så åkte vi till Tylösand och där sprang jag och Pontus 4 km i sanden, fråga mig inte varför jag sprang... Men sen så badade han och jag och mamma tog foton ;D Sen så åkte vi in till Centrumet, dvs bervid där vi bor, för att äta lite. Blev Pankaka med nutella och cola.. Inte bra, men gott :P
Sen så åkte vi till Arosfortet, va som typ Boda Borg, fast det är bara ett rum att klara, och allt sker per automatik :) Där sprang vi runt i 3 timmar och sen så skulle man ju lämna in det lilla chippet.. Haha dom sa till oss innan att vi skulle va nöjda om vi klarade 4 st... Haha är dom dumma? Vi klarade 10 och fick dagens highscore! Sug på den! :D Såå Bäst! :)
Men sen så åkte vi iaf hem och duschade och jag provade min nya locktång.. Dock så va mitt hår lite blött så det typ knastrade och så men vafan tänkte jag. Haha resultatet blev väl inte som jag tänkt mig, men den va billig så det får duga sålänge! ;D

Snart ska vi tydligen äta nån räkfrossa här på hotellet... Ska hinna kolla lite bloggar och så innan bara

Kyssar i Massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0