1 vecka består av 7 dagar...

och det är så många som det är innan vi ska låsas in i skolan igen.. :P
Men på nått sätt så ska det bli helt okej. Min klass är bääst! Vi ska få nåra nya lärare, kommer slippa Mr.Pervo på vår terminen.
Ja det känns som att det här kan gå vägen eller hur jag ska säga :) Jag och Matilda, och nu även Märta har kommit fram till att det är vi som ska dra klassens betyg framåt ;D
Haha nej men nu ska jag fan va duktig i skolan! Jag ska plugga till alla prov. Jag ska inte skriva lappar med Märta och inte smsa så mycket (OBS, det kommer jag inte kunna hålla.. ;) och bara va duktig. Vill man komma långt i livet så får man ju kämpa en hel del! :P
På ullared köpte jag 2 rosa stift pennor, intresseklubben antecknar... -.-, och en ny väska, oj nu har intersseklubben en massa att antecka.. :P
När man börjar skolan tänker jag alltid "Nu ska jag hålla ordning i skåpet, skriva fint i böckerna och hålla koll på alla läxor. Efter 1 vecka är det en enda röra i skåpet, böckerna är nerkladdade, brukar dock få hjälp av Märta och Ronni med det, och läxorna kommer jag på kvällen innan... Fail om något, men that's who I am :P

Nej hörrni, nu börjar det bli dags att stänga ner här snart. Ska åka hem imorgon. Hem till mitt älskade hus. Hem till mitt älskade Stockholm och hem till mina älskade kompisar. Livet leker minst sagt :)

Kyssar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0