Thank God it's friday!

Fredag, skönt! Var i skolan som vanligt och på No:n dissikerade vi strömming. ÄCKLIGT! Hehe jag inbildade mig att tomaterna i salladen smakade som strömmingen luktade, alltså oätligt :P

Men iaf sen så var det träning och efter den skulle vi springa, men vi var bara 5 st som gjorde det. Så vi sprang till IP och tillbaka och det var faktiskt inte så jobbigt (är det min kondis som har förbättrats på 1 gång eller är det jag som tror att jag är sämre än vad jag är? ;)

Nu sitter jag och dricker cola (ja Elin du hör rätt COOOOLA ;) haha, och nej jag kommer förhoppningsvis inte bli tjock xD
hehe, internt skämt mellan mig och Elin ;P


Nej men KRAM på er,

Ps. Uppdaterningen kanske inte är på topp nu i helgen, men vi får se xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0