Sista inlägget antar jag...

Japp, nu har jag lite tid över till min kära lilla blogg :D

haha nu är det inte så lång tid kvar... Det känns helt sjukt, jag har sagt snart ska vi till Mallorca, när det var 7 veckor kvar och nu är det knappt 1 dag kvar. Helt sjukt det känns overkligt på nått sätt, men ändå så jäkla kul!
Tagga Tagga Tagga

Imorgon ska jag käka glass med Fjärta efter skolan och jag måste även köpa tuggummin annars kommer mina öron sprängas när vi lyfter och landar... Haha vet inte varför men är lite små känslig sådära :P

Men ni har inte missat speciellt mycket, sov hos farmor, mys mys och annars så har jag packat jobbat en timme, packat ännu mer och ja, det finns inte så mycket mer, eller har hittat en låt som drogas : Hey Soulsister- Train

Mamma kom hem från mormor idag för att hon ville säga hejdå till mig ordentligt :)

Har inget mer att tillföra, eller Märta du vet att du är mitt allt, idag imorgon och förhoppningsvis även i övermorgon x) Love U !

Puss och Kram på er andra också så klart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0