Långa onsdagar

och det här kändes som den absolut längsta.. -.- Haha först så var det en lååång genomgång på NO:n om syror och basern sen så skulle jag ha prov, men fick flytta det till efter Mallorca (tack och lov) och sen så skulle vi ha redovisning om Australien och då glömde jag säga miljoner så jag sa att dess totala yta var 7.7 Kvadrat km -.- haha fick rätta till det efter, pratade kanske liite för fort, men han tyckte att vi hade en bra och proffsig hållning :D
Yey jag som annars får klagomål på min hållning, Det gillar vi starkt!

Nej men nu ska jag typ göra lite läxor och fixa med lite allt möjligt!

Kram på er!

Ps. Ser ni vilker inspiration jag har  (skämt åsido) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0