Ännu en tisdag

full av roligheter, Märta och jag har det verkligen sjukt kul har jag märkt ;P haha inte första gången men x)

Men snart är det tennis, eller aa 17.30 och det är 2 timmar, juste vi hade fys igår och då skulle vi springa utomhus, jag trodde att det bara var som vanligt till IP springa där och sen kuta tillbaka. Men så vare inte, till IP var rätt, men sen så sprang vi i skogen bakom och vi sprang. Håll i er nu. 4 km, haha . Jag var väldigt stolt när vi kom tillbaka sen kan jag lova. Jag gick inte speciellt, utan tänkte bara på att jag vill bli bättre, få bättre kondition och allt sånt.


Haha ska slänga in en bild som jag tog i Lördags :P

 
Märta lite i bakrunden :D
 
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0